Aktuality

Tesla neinvestuje do placené reklamy, ale vydala alespoň krátké spoty pro seznámení s jejími vozy

Tesla dlouhodobě odmítá investice do placené reklamy, kterou můžeme vidět u její konkurence. Elektromobily Tesla tedy neuvidíte v televizních reklamách, na billboardech, v inzerci v novinách, ani internetových bannerech. Místo toho se americká automobilka spoléhala spíše na doporučení stávajících zákazníků a referenční programy dávající výhody lidem, kteří si koupili vůz na základě něčího doporučení. Tento postup se rozhodně osvědčil a Tesla ušetřila obrovské peníze za marketing. Elon Musk každopádně již několikrát v minulosti uvedl, že možná bude potřeba přijít s nějakou formou reklam. Nechce ale dělat „tradiční“ propagaci jako ostatní automobilky, jelikož je dle něj příliš klamavá.

Z hlediska propagace Tesly by mohla být zajímavá účast v šampionátu FIA Formula E, to se ale zatím bohužel zdá nepravděpodobné. Tesla každopádně v posledních měsících začala na YouTube přidávat krátká videa z nové série zvané Discover. Tato videa sice nejspíš nenajdou cestu do televize v rámci placené propagace, stylem natočení by se ale daly nazývat reklamami. Videa představují klíčové funkce elektromobilů Tesla a výhody jejich vlastnictví. Seznámí vás například s hlasovými příkazy, psím režimem, plánovačem tras, dálkovým ovládáním klimatizace nebo různými způsoby, jak lze vůz nabíjet.

Níže najdete všechna dosud vydaná videa, ale Tesla občas přidává nová, tak sledujte její kanál na YouTube, ať vám neuniknou.

Superchargery

Naplánováný odjezd

Videohry

Hlasové příkazy

Vzdálený přístup

Profily řidičů

Klimatizace

PIN to Drive

Dog Mode

Sentry Mode

Plánovač tras

Nabíjení doma

[starbox id=2,12]

Zobrazit komentáře

Sdílet
Autor:

Aktuální články

Neuralink 2025: Prezentace pokroku za poslední 2 roky (5. část)

V závěrečném dílu série o poslední prezentaci pokroku Neuralinku se ještě podíváme na to, jaké…

23. 8. 2025

Noví uživatelé Neuralinku se přetahují o světový rekord v přenosové rychlosti neurálního rozhraní

Už první uživatel rozhraní N1 Telepathy od Neuralinku, Noland Arbaugh, překonal rekord přenosové rychlosti invazivních…

15. 8. 2025

Kosmonomika aneb ekonomická stránka kosmonautiky (1. část)

Ekonomickému pozadí kosmonautiky se obvykle nevěnuje příliš velká pozornost, čímž vzniká prostor pro různé mýty.…

7. 8. 2025

Nové zakázky SpaceX: Družice EchoStar XXV, škatulata s loděmi Cygnus a sdílené mise pro D-Orbit

Které nové zakázky v poslední době získala firma SpaceX? Nejprve se podíváme na novou zakázku…

5. 8. 2025

Rozhraní Neuralinku dostala první žena a také již osmý muž

Audrey Crews z Louisiany je první ženou s implantátem Neuralinku! Ve stejný den se stal…

4. 8. 2025

Neuralink 2025: Prezentace pokroku za poslední 2 roky (4. část)

Letošní prezentace pokroku Neuralinku shrnula pokroky firmy v posledních dvou letech a nastínila plány do…

30. 7. 2025