Co si o Cybertrucku myslí majitel klasického pick-upu?

ElonX spolupracuje s webem VideaČesky.cz, kde najdete povedená otitulkovaná videa všeho druhu. Překladatelé z VideaČesky nyní pravidelně překládají také videa týkající se Elona Muska a jeho firem, takže pro vás to znamená více videí v češtině. A přeložená videa z ElonX se naopak objevují také na webu VideaČesky.

Nově přeložené video se věnuje nedávno představenému Cybertrucku od Tesly. O tomto elektrickém pick-upu se mluví hlavně v souvislosti s jeho velmi neobvyklým designem, avšak někdy se zapomíná na to, že u pick-upů jsou důležité spíše parametry, odolnost a funkce. Autor kanálu Jerry Rig Everything se zúčastnil slavnostního představení Cybertrucku a ve videu se podělil o svoje dojmy. Co si o tomto elektromobilu myslí jako člověk, který je kutil a už mnoho let jezdí v klasickém pick-upu?

Další přeložená videa o firmách Elona Muska s českými nebo slovenskými titulky najdete zde.

Petr Melechin
Latest posts by Petr Melechin (see all)



Mohlo by se vám líbit...

Odebírat komentáře
Nastavit upozorňování na
guest

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlepší
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Villy

Omlouvám se jestli je to už někde zodpovězené, ale řešilo se, jak to bude když to auto někde lehce “ťukne” a poohybá se ta kostra?
Jde o to že u normálního auta se vymění poničený plechy.. ale tady? To je na rozebrání celého auta.
Jinak na první pohled cybertruck zvláštní ale teď se mi každým dnem líbí více a více.. je to fakt zajímavý

Lukáš

Když to někdo jen lehce ťukne, tak se pravděpodobně nestane vůbec nic. Když to přeženu, tak je to asi jako když o sebe lehce ťuknou dva vagóny nárazníky. Resp. jako když vlak srazí na přejezdu běžné auto. Ze škodovky je jen zmuchlaná plechovka a vlak nemá ani škrábanec. 3mm super tvrdá nerezová ocel není 0,6mm obyčejný měkký plech. A když už k nějakému poškození dojde, tak je to v podstatě stejné, jako u auta u nosné části karosérie. Typicky sloupky, vidle atd. Část se vyřízne a navaří část nová. Cybertruck je hlavně svařovaný, takže to nebude zas takový rozdíl. Asi si to neudělá každý Ferda sám v garáži, ale to u auta za milión – dva asi stejně nikdo nedělá ani teď. Navíc už dřív Tesla řekla, že se jí velmi nelíbí kolik si její smluvní servisy účtují za plechařinu, která pak stojí stejně, jako klidně na Ferrari, a že asi bude nejlepší, když opravy karosérie bude dělat přímo a jedině Tesla. Tím jsou všechny problémy vyřešeny, protože zákazníka pak nemusí vůbec zajímat, jak těžké to pro Teslu bude, když mu bude ona garantovat nižší cenu, než v běžném servisu. Ale dá se dost dobře předpokládat, že jestli to někdo dokáže opravit, tak to bude právě Tesla, která to dokáže udělat nejlépe, protože k tomu bude mít speciálně vybavenou dílnu. Což může být pro běžný servis problém.

Robert

O tom silno pochybujem ze cele auto je z 3mm nerezoveho plechu, Dvere by boli neskutocne tazke. Vonkajsi plast asi nebude sam o ebe nosny, sice ma spravny tvar(trojuholnik, kolesa na krajoch) ale nema ziadne 3D tvarovanie, takze by sa pokrutil. Predstav si to ako papier A4, roztiahnuty nema ziadnu pevnost ale ak z neho spravis kruh tak kludne unesie napr. knihu. Cisto z praktickeho hladiska, ak bude nejaka cast ohnuta(znicena) tak ju narovnas(vela stastia rovnat 3mm nerez) pripadne to cele vyrezes, navaris kus plechu rovneho a prebrusis cele auto alebo len danu cast, kedze to nema ziadny nater.

Lukáš

Jen ten plát do dveří váží 50 kilo. Původně tam chtěli dát 5-6mm, ale to by prý jedny dveře vážily 90 kilo. Takže ano. Celé auto je z 3mm nerezové oceli.

Bigbaz

Tak jestli takhle těžkýma dveřma někdo na parkovišti ťukne do auta vedle, tak nevznikne nový ďůlek ale bude to rovnou na výměnu zasaženého dílu…

Lukáš

Tak by bylo asi nejlepší, kdyby byly dveře, nebo nejlépe celé auto, z papíru… Protože lidi nemají vlastní mozek a jsou nesvéprávní a klidně obouchají cizí auto. Někdo by tomu měl udělat přítrž a zakázat velká a těžká auta. Pro jistotu a pro bezpečnost všech. A pak taky zakážeme náklaďáky, vlaky, lodě a vlastně všechno, co by mohlo jen teoreticky něco poškodit. Protože všichni přeci víme, jací jsou lidi blbci.
To je zase logika, tohle… 🤔

daevid

Verim tomu, ze sa najdu bezohladny ludia ktori tuto skutocnost budu vyuzivat k ujme druheho, tak ako to je i ted a ocelove auto k tomu nepotrebuju.
Ale to je jedno. Na druhu stranu prave koli tomu je cybertruck zaujimavy aj pre opacny tabor – poskodenych.

technomagg

Tak pokud to bouchnu tak že se něco ohne – vzhledem k tomu že žádné povrchy nejsou nijak tvarované a jsou ploché tak to půjde naprosto úžasně nahradit novým kusem který prostě vyřízneš a přivaříš, osobně myslím že tohle je ideální pracant – nebudeš se bát tomu naložit, nějaké promáčkliny apod prostě neřešíš – osobně nevím jak moc to bude pevné ale myslím že 3mm Starship ocel bude mít hodně velkou pevnost a nějaké ťukňutí fakt nikdo řešit nebude.
Za mne ideální auto na práci – ještě by se mi líbilo aby udělali totálně oholenou verzi o všechnu zbytečnou elektroniku. Chci po autě – jen naprosté minimum + rádio a klimatizaci a tady u toho i ty zásuvky na 230V pro nářadí a možná bych si připlatil za tu solární střechu – ten nápad se mi fakt líbí – cokoliv navíc jako nějaký autopilot apod. jsou pro mne jen kurvítka a věci co zbytečně zvedaj cenu. Fakt mne mrzí že se nedá objednat vybavení elektroauta alá dacia duster.

Martin B

Při sériové výrobě nezvedají cenu kurvítka jako spíše varianty. A to jak ve výrobním procesu, tak v logistice. Takže byste dostal očesané auto na kost, ale cena by byla stejná, ne-li vyšší. CyberTruck má tak dobrou cenu i z toho důvodu že žádné velké varianty nebudou. Žádné barvy a lakování a jednotlivé verze se budou lišit pouze použitým podvozkem. Pokud by Tesla začala dělat varianty, tak nebudou 2, ale bude jich X. Někdo nebude chtít to a někdo nebude chtít ono. A ve výsledku budou všechny varianty dražší než když udělají jednu kastli se vším.

Robert

Na to co ty popisujes ti staci stary hilux za par tisic euro, nie nova tesla za 40tis$

Lukáš

Sorry, jsem si to pamatoval blbě. Panel ve dveřích váží 27 kg, ne 50. Jsem zapomněl, že to bylo uvedeno v librách.
Tesla says each door panel will weigh about 60 pounds as a result of the thick stainless steel skin. The carmaker had thought about increasing the thickness to 4mm for even more bullet resistance, but that would have made each door 80 pounds.
https://www.motortrend.com/news/tesla-cybertruck-electric-pickup-bulletproof-stainless-steel-body/

Pavel Riedl

Nevím jak vám, ale mě se to na 0 sec kousne a už se to nechce rozjet. Míváte někdo s tím přehrávačem taky takové problémy? Zdrojové video z YT (ovšem bez českých titulků) normálně jede.
Pro pořádek: mám Chrome, ADB nemám

Aha, stačilo zapnout ADB. Tak to mi hlava nebere. No nic…