Jak Elona Muska napadlo prodávat plamenomety Boring Company

Když byla firma Boring Company ještě v plenkách, Elon Musk pro získání prvotního kapitálu využil nevšední metody. Vsadil totiž na virální marketing a začal nabízet omezený počet kšiltovek s logem firmy. Díky vysoké marži tak začínající společnost zabývající se ražbou tunelů snadno získala nějaké peníze do začátku. Dalším krokem pak byl prodej reklamního „neplamenometu”, který už stál výrazně více než kšiltovka, a společnosti tak vynesl několik milionů dolarů.

Jak s nápadem na prodej plamenometu přišel, Elon Musk vysvětlil během loňského podcastu Joea Rogana. Video si můžete pustit s českými titulky díky překladu od VideaČesky.cz.

Další přeložená videa o firmách Elona Muska s českými nebo slovenskými titulky najdete zde.

Petr Melechin

Zakladatel a šéfredaktor ElonX, který jinak pracuje v oboru lokalizace her a ElonX věnuje až nezdravě velkou část svého volného času. Kromě Elona Muska a jeho firem se zajímá o další technická témata, hraje squash, čte sci-fi, miluje filmy a sleduje až příliš mnoho seriálů.

Podpořte projekt ElonX



Mohlo by se vám líbit...

3
Diskuze

avatar
  Odebírat komentáře  
nejnovější nejstarší nejlepší
Nastavit upozorňování na
Random
Host
Random

tldr: oprásk to z filmu Spaceballs

vonSchmeks
Host
vonSchmeks

Nechápem ako môže niekto nemať rád Elona Muska.

Jiří Hadač
Přispěvatel

Na to se dá napsat poměrně jednoduchá odpověď, řada lidí neodpouští úspěch. Si to představ, jde často do rizika a na úplnou hranu, jako miliardář nesedí jen na zadku a něco dělá. A je ochoten vsadit poslední dolar, jen aby se mu něco podařilo, místo aby dával jen pár milionů ročně na charitu a jinak upíjel v někde v baru a nechával se fotit někde spící na zemi.