Jak Elona Muska napadlo prodávat plamenomety Boring Company

Když byla firma Boring Company ještě v plenkách, Elon Musk pro získání prvotního kapitálu využil nevšední metody. Vsadil totiž na virální marketing a začal nabízet omezený počet kšiltovek s logem firmy. Díky vysoké marži tak začínající společnost zabývající se ražbou tunelů snadno získala nějaké peníze do začátku. Dalším krokem pak byl prodej reklamního „neplamenometu”, který už stál výrazně více než kšiltovka, a společnosti tak vynesl několik milionů dolarů.

Jak s nápadem na prodej plamenometu přišel, Elon Musk vysvětlil během loňského podcastu Joea Rogana. Video si můžete pustit s českými titulky díky překladu od VideaČesky.cz.

Další přeložená videa o firmách Elona Muska s českými nebo slovenskými titulky najdete zde.




Mohlo by se vám líbit...

Odebírat komentáře
Nastavit upozorňování na
guest
3 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlepší
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Random

tldr: oprásk to z filmu Spaceballs

vonSchmeks

Nechápem ako môže niekto nemať rád Elona Muska.

Jiří Hadač

Na to se dá napsat poměrně jednoduchá odpověď, řada lidí neodpouští úspěch. Si to představ, jde často do rizika a na úplnou hranu, jako miliardář nesedí jen na zadku a něco dělá. A je ochoten vsadit poslední dolar, jen aby se mu něco podařilo, místo aby dával jen pár milionů ročně na charitu a jinak upíjel v někde v baru a nechával se fotit někde spící na zemi.